Witam jestem Tomek ale wszyscy mówią do mnie Kamaz. Po wy złomowaniu szarej 86c GT kolejny model Polo.. Zakupiłem Polo Classic 86c2f w ładnej budzie. Auto w bardzo dobrej kondycji tak jak blacharka jak i mechanicznie. Link historii samochodu: viewtopic.php?f=92&t=38670
Zdjęcia po zakupie 20 IX 2015

      Jest: Model: 86c2f Rok produkcji: 1990 Nadwozie: Sedan Silnik: 1,6 AEE Moc: 75km Kolor: czerwony Skrzynia: 4 biegi Wnętrze: Niebieskie fotele i boczki Hamulce: seria Zawieszenie: Jakaś gleba ale nie ogarniam co to za zawias ok 70/70 Koła: seria Audio: seria Smoked front Licznik z obrotomierz Fabryczny lakier
Planowane zmiany: Dupo wóz Nowy lakier żółty Clean pod maską Brak anteny i kierunkowskazów bocznych Elementy wnętrza z 86c GL / GT (Jest kompletowane) Niżej (Jest kompletowane) Głośniej (przelot z ciekawym końcowym) Mocniej około 150km LPG Skrzynia 5 biegów ATV z 5b z 8PP (Jest kompletowane) Poprawki blacharskie i konserwacyjne Deska rozdzielcza brązowa z 86c (Jest kompletowane) Drewniana kierownica (Jest kompletowane) Podgrzewane stołki Centralny zamek (Jest kompletowane) Przyciemnione szyby przód 20% tył 60% Wnętrze 86c (Jest kompletowane) Podgrzewane elektryczne lusterka (Jest kompletowane) konsola Foha z zegarami radiem CB i wyjściami USB Hamulce przód G40 tył mk2 GTI (Jest kompletowane)
W aucie jak dotąd zmieniłem: pompa paliwa zewnętrzna na Walbro GSL 392 Felgi: Monza Car Tec15' 7j  Opony: Nankang 165/50
      Dokumentacja zmian:
6 VIII 2016v zdobyte elektryczne lusterka z Passata b3 będące dawca do seryjnych lusterek

24 X 2016 Doczekane miejsce na warsztacie więc zewnętrzna rozbiórka i krótka diagnoza pacjenta. Będzie co robić szykując się na nowy sezon.
, , , , , ,
25 XI 2016 Prace trwają intensywnie. Polo już całe rozebrane prócz zawieszenia co zostaje na sam koniec. Aktualnie walka trwa z konserwacją znaczy na usunięciu jej, żeby znaleźć wszystkie ogniska rdzy.

|